My Past is Past

Future
Tuesday 20 May 2014 . 0 word(s) .

I am MAISARAH . woahh , nak nya show baju tu aku pun , HAHA . 
Assalamualaikum readers , HAHA , korang ni mcm seronoj je baca cerita aku ecece , perasan haii . HAHA , actually aku baru balik kerja , HAHA , kerja ape ? jual ayam je , tolong sedara laa lebih kurang , macam dekat pasar malam , harini dekat rompin , tak lah penat mana , tapi penat laa , cuma jauh . awush je kerja dia yang tak penat . HAHA , berlagak lagi , hha kan dah . mana ada kerja yang tak penat ahh . 
okey cop ! 
dah lari dengan tajuk dah ni , act , tadi baring - baring ngn ibu dlm bilik sambil cerita , sape laa bakal menantu ibu nanty . cewahh , ibu dah berangan kau. HAHA , aku tak cakap pun sesape , cuma yang aku cakap , Insyaallah , Allah dah aturkan setiap perjalanan hambanya , terpulang pada kita laa , saje malas nak sebut nama sesapa punn , sebab , aku yakin , yang ada sekarang pun tak sampai ke jalan ALLAH lagi , haih . memang susah nak cari yang perfect , sbb takkan ada yang perfect , banyak bende aku belajar cuti ni , so , usaha , doa dan tawakal . tu je yang aku boleh cakap . HHE , bukan nak mendoakan yang tak baik tapi memang taknak berharap laa , ibu kata , org berharap ni memang sakit . 
EHH dah laa , dah lewat ni , HAHA , sejak bila tah aku pandai tidur awal , yelaa . dekat Mersing ni tengah catu air , selang seli air ada , esok turn tade air , air tutup puku 9 lebih , so kene bangun awal , that y aku baik sekarang bangun awal . HAHAH  ,  tu pun selagi tak dengar mesen mee kat kilang berbunyi and ibu ketuk tingkap bilik bagai nak pecah baru laa aku bangun . HAHA , 

::: Okeyy , cukup setakat ni . sambung lain kali pulak yerr , HAHA , apa laa yang best sgt cerita aku hha hha , okeyy byee sweety readers :) 
LotOfLoveFromMe-Mai-





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction